15 Mayıs 2019 Çarşamba

Bağırma Anne [Şiir]

Bağırılan çocuklar için bir şiir firladı dilimden faydasız tezim için bir gün daha kaybederken.

Kanım kaynar durmaz koşarım
Çocuğa yaşamak koşmak lazım

Bağırma anne vazonu kırınca
Demiştin bana düşer kakınca

Etme bağırma bilemedim anne
Bilsem gezerdim durmam evde

Güya kucaklar beni seversin
Vazoya nasıl tercih edersin

Bacadan salona sürsem kurum
Gene küçücük masum yavrunum

Kaç kere dedin uslu durasın
O kadar gördün beni çocuğum

Gördüm vazoyu artık bağırma
Ejder ağzınla beni korkutma

Tutamam ben bağırıp ağlarım
Sanki kendimi çıkıp korurum

Bağırma bana basbas bağrına
İğne değil sevgi lazım bana

Güçlü akıllı insansın madem
Ezme kurtar çocuk inadımdan

Acizim ben kendimi avutamam
Bıktım desen buna dayanamam

Duramam sensiz beni bırakma
Hatta umrundan bile çıkarma

C. Ç.

Hiç yorum yok: